Tysiąc złotych czeka na autora najlepszego filmu promującego Świdnicę. Co trzeba zrobić? Wystarczy nakręcić pomysłowy i nowatorski film o Świdnicy, trwający maksymalnie 60 sek., dowolną techniką i sprzętem. Dowolna jest również tematyka filmu, ważne, by zawrzeć w nim logo miasta i adres strony internetowej.– Film może być nakręcony spontanicznie lub zainscenizowany, może być zapisem chwili, ciekawej sytuacji, wydarzenia, a może też być wycinkiem historii związanej z konkretnym miejscem lub zabawnej historyjki – mówi Jerzy Legut, dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Świdnicy i dodaje. – Wśród nadesłanych prac chcemy wyłonić film, który będzie promował Świdnicę jako atrakcyjne i wyjątkowe miejsce. Pomoże to w dalszym zwiększaniu świadomości marki miasta Świdnicy. Zwycięski film będzie wykorzystywany do celów promocyjnych, nie zostanie odłożony na półkę. W konkursie przewidziano główną nagrodę – 1.000 zł oraz nagrody dodatkowe. Konkurs adresowany jest do wszystkich kreatywnych osób, które chcą pokazać swój talent i piękno miasta. Zgłoszenia przyjmowane są do 28 czerwca 2012 r. do godziny 15.30. Prace należy składać w siedzibie organizatora w Biurze Obsługi Interesanta (pok. 27 parter) – Urząd Miejski w Świdnicy, Departament Rozwoju Gospodarczego, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica.
Rajd Świdnicki: piąty triumf Grzyba
Grzegorz Grzyb i Adam Binięda (Skoda Fabia Rally2 evo) wygrali zakończony dziś 51. Rajd Świdnicki –